Зовнішня реклама – це будь-який вид реклами, який отримує споживач поза свого будинку. Вона розрахована на людей, що знаходяться на вулиці, у торгових центрах, у громадському транспорті чи у громадських місцях. Загалом, там, де є люди – є зовнішня реклама. Маркетологи та власники кампаній вже давно використовують зовнішню рекламу для залучення клієнтів та збільшення продажів. І це недарма. Розмістивши вивіску або лайтбокс на вулиці – ви збільшите довіру тисячі перехожих, які можуть стати вашими клієнтами.Шлях до офісу, як правило, супроводжується яскравими покажчиками та табличками – адже це перше, що бачить ваш потенційний клієнт. Зробити перше враження – важливий маркетинговий хід. Другого шансу не буде.
Саме через це на вулицях міста височіють дахові установки, білборди зі стелами, на фасадах будівель встановлені яскраві лайтбокси з відеоекранами, гарні вивіски та таблички прикрашають вхід до магазинів та офісів кампаній, навіть на асфальті можна не рідко зустріти зовнішню рекламу, по якому їздять брендовані автомобілі.
Зовнішня реклама в Україні та Києві поки що не так розвинена, як, наприклад, у Нью-Йорку чи Шанхаї.В українських містах будь-яке креативне рішення не залишиться поза увагою громадськості. Навіть гарно пофарбована лавочка у парку або брендована автобусна зупинка виділятиметься, а це те, що там потрібно.
Види зовнішньої реклами
Видів зовнішньої реклами дуже багато. Кожен класифікує їх по-своєму. Тому ми перерахуємо лише ті види зовнішньої реклами, які ми виготовляємо самі:
- Табличка. Мабуть, найпоширеніший вид зовнішньої реклами. Таблички виготовляють та встановлюють для позначення підприємств на фасадах будівель, офісу в бізнес-центрі, його режиму роботи чи будь-якої іншої інформації, яку має знати клієнт. Таблички можна зробити практично з будь-якого матеріалу. Як правило, це композитні матеріали, дерево, полівінілхлорид (ПВХ), акрил (оргскло) або метал.
- Вивіска. Конструкція, носій реклами, основа якої складається з твердих матеріалів, таких як метал (алюміній, сталь), дерево або акрил. На основу наноситься потрібна інформація. Це може бути аплікація вініловою плівкою Orakal, об’ємні літери та елементи (логотип) із різних матеріалів. Підсвічування використовується не завжди. Вивіски встановлюють на фасадах та дахах будівель.
- Лайтбокс. Це короб, що світиться, виготовляється з дерева, металу, профілю або акрилу. Основою для лицьової та тильної сторони служить оргскло або полістирол. На основу наноситься потрібна інформація друком або обклеюється вініловою плівкою. Усередині лайтбоксу закріплюється світлодіодна стрічка з необхідною кількістю світлодіодів, для максимально якісного свічення, щоб не плямило. Залежно від місця встановлення, лайтбокси можуть бути герметичними, з герметичною світловою стрічкою, або негерметичними.
- Об’ємні літери. Написи та логотипи в об’ємі вже давно не рідкість у зовнішній рекламі. Інформацію на вивісках або табличках друкують, або обклеюють плівкою, або роблять об’ємними. Технологія виробництва не складна – це може бути лазерне різання, фрезерування, або різання на струні. За основу можуть бути взяті акрил, полівінілхлорид (ПВХ), дерево, метал, полістирол (пінопласт) і т.д. Вибір витратних матеріалів досить великий. Об’ємні букви бувають з підсвічуванням та без. Як правило, вони підсвічуються зсередини, але можуть світитися і по контуру (контражур).
Це одні з найпопулярніших видів зовнішньої реклами. Крім них, ми виготовляємо й інші унікальні конструкції.
Замовити зовнішню рекламу ви можете у нас в офісі в Києві, або просто зателефонувавши. Також, наші менеджери можуть приїхати до Вас на виміри, привезти зразки продукції, проконсультувати та зорієнтувати по термінам виробництва зовнішньої реклами.